ÎN CE CREDEM
Cu prelegeri zilnice adresate pentru arii specifice, precum sănătatea, familia, viața financiară și spirituală, acestea au ca obiectiv principal să ofere ajutor și sfătuire pentru diferite probleme.
Totuși, Biserica Universală nu desconsideră opinia sau diagnosticul profesioniștilor. Persoanele care se prezintă cu probleme de sănătate sunt mereu sfătuite să își viziteze medicul, și vindecarea lor doar este recunoscută, după confirmarea profesioniștilor din domeniul sănătății.
Urmând o Evanghelizare concentrată direct pentru persoanele cele mai discriminate din punct de vedere social și mai puțin înțelese, Pastorii și Lucrătorii de la Biserica Universală nu măsoară eforturile pentru a ajuta! Persoane de diferite etnii, religii, clase sociale, prin intermediul zecilor de uși deschise au găsit un cuvânt de încurajare,… un adăpost… un ajutor pentru cei în momentele cele mai grele. Dovada acestui lucru sunt mărturisirile persoanelor care au reușit o transformare în diferite arii ale viețiilor lor!
Botezul în Apă este un punct fundamental pentru cei care doresc cu adevărat o viață nouă cu Iisus. Prin intermediul lui, există o întrerupere față viața naturală și o alianță cu adevărata viață creștină, lasând să mai existe dominarea păcatului asupra ”eu-ului” nostru.
Credem că Botezul în Apă este decizia cea mai importantă pe care o persoană o poate lua la începutul credinței sale creștine. Acesta are loc, lunar, în toate Bisericile Universale.
În plus, avem ȘBI (ȘCOALA BIBLICĂ INFANTILĂ), TF TEEN (Turmulița de credință Adolescentă), și PTU (Puterea Tinerilor Universală). UÎP, EVG și Grupul Caleb, care sunt grupurile, în interiorul Bisericii Universale, care au obiectivul de a oferi educație creștină, orientare și sprijin pentru diferitele grupe de vârstă într-un mod dinamic și atractiv.
- În Scripturile din Vechiul și Noul Testament în formele sale originale în totalitate inspirate de Dumnezeu și le acceptăm ca Autoritate Finală pentru credință și viață;
- Într-un Dumnezeu care există veșnic în Trei Persoane – Tată, Fiu și Duhul Sfânt;
- Că Iisus Hristos a fost conceput de Duhul Sfânt, născut de Fecioara Maria, este Dumnezeu Adevărat și Om Adevărat;
- Că Dumnezeu a creat omul după Chipul și Asemănarea Sa; că omul a păcătuit și așa a apărut penalitatea morții, fizice și spirituale; că toate ființele umane moștenesc o natură păcătoasă care cauzează încălcare reală învăluind vină personală;
- Că Domnul Iisus Hristos a murit pentru păcatele noastre, un sacrificiu de înlocuire de acord cu Scripturile și că toți cei care cred în El sunt mântuiți prin Sângele Său vărsat;
- La Învierea Trupului Domnului Iisus Hristos, și Înălțarea Sa la Cer și viața Sa prezentă ca Marele nostru Preot și Avocat;
- În întoarcerea Domnului Iisus Hristos cu glorie;
- Că cei care se căiesc de păcatele lor, Îl primesc pe Domnul Iisus Hristos prin credință și țin post pentru El sunt născuți din nou de Duhul Sfânt și devin fii ai lui Dumnezeu;
- În Botezul cu Duhul Sfânt, întărind credincioșii să lucreze, însoțind daruri supranaturale și în comuniune cu Duhul Sfânt;
- În lucrările și divin inspiratele responsabilități de apostol, profet, evanghelist pastor și profesor;
- În învierea celui drept și a celui nedrept, în binecuvântările veșnice a celor răscumpărați, și în alungarea veșnică a celor care resping Mântuirea;
- Că Adevărata Biserică consistă în toți cei care s-au răscumpărat prin intermediul lui Iisus Hristos și s-au regenerat prin Duhul Sfânt; că biserica locală pe pământ trebuie să se caracterizeze în această concepție a Bisericii Spirituale și așa să renască din mărturisirea personală a lui Hristos, care sunt esențiale pentru a participa la biserică;
- Că Domnul Iisus Hristos a desemnat două porunci: botezul în apă și Sfânta Cină, pentru a fi observate ca fapte de ascultare și ca o mărturie continuă a faptelor credinței Creștine; că botezul este scufundarea credinciosului în apă ca o referință la Domnul Iisus în îngropare și înviere și că Sfânta Cină este părtășia trupului și sângelui Mântuitorului nostru în aminitirea sacrificiului Său pentru noi până când El se va întoarce;
- Că vindecarea Divină văzută în Vechiul și în Noul Testament este parte integrală din Evanghelie;
- Că Biblia învață că fără sfințenie nimeni nu va vedea pe Dumnezeu;
- În sfințire ca un lucru definitiv, plus o lucrare de har progresivă, începând în momentul nașterii până la sfârșitul vieții.