LĂSAT ÎN URMĂ, AJUNGE ÎN FAŢĂ

Născut în zona rurală a Canadei, James Lewis Kraft a început să lucreze într-o băcănie, apoi la o firmă de brânză dar a sfârşit  să se depărteze de afaceri din cauza colegilor lipsiţi de scrupule. Chiar fiind împuns pe la spate, nu s-a descurajat  şi nici nu a căutat răzbunare. Doar s-a ridicat, s-a scuturat de praf şi s-a întors să lupte pentru obiectivele sale.

În acea epocă (primii ani din 1900) nu exista răcire cum este astăzi, atunci transportarea brânzei era un subiect delicat. Vara, mulţi comercianţi preferau să nu cumpere, pentru că brânza ajungea deja stricată la  magazine. Lăsat în urmă de colegi, cu şaizeci şi cinci de dolari capital iniţial, James Kraft a închiriat un vehicul şi a început o nouă afacere: se trezea  foarte de dimineaţă pentru a cumpăra brânză de la producători şi făcea o călătorie lungă pentru a o revinde micilor comercianţi, înainte ca soarele să devină crudul stricător de brânză. A făcut succes. Afacerea a devenit prosperă şi fraţii lui i s-au alăturat.

 

James Kraft vroia să găsească un mod  de a deveni unicul  pe piaţă. A decis în acea epocă să-L facă Dumnezeu asociatul său. De atunci încolo, a avut ideea care a revoluţionat afacerea sa şi viaţa lui. Brânza era un produs foarte perisabil şi James a vrut să inventeze un mod de a o face să dureze mai mult timp. Părea  o nebunie, dar el credea. Prin intermediul metodei de încercare şi greşeală, a dezvoltat o tehnică de pasteurizare a brânzei care o menţinea savuroasă şi îi creştea durabilitatea. Firma a crescut repede şi afacerile sale au crescut pe durata  Primului Război Mondial, când Guvernul Statelor Unite a trimis  brânzeturile lui pasteurizate pentru alimentarea trupelor sale.

Kraft lucra pentru alimentarea fizică, dar se preocupa mai mult să divulge alimentul spiritual. Vroia să facă ca alte persoane să-L cunoască pe Dumnezeul pe care el  Îl cunoscuse. Se străduia ca şi profesor de şcoală biblică şi pe lângă faptul că era zeciuitor fidel, contribuia la construirea bisericilor în zone mai puţin privilegiate, pentru ca Cuvântul lui Dumnezeu să ajungă la cei mai puţin favorizaţi.

După moartea lui James, firma sa a devenit Kraft Food şi mai recent, Mondelez Internaţional, grup care azi  are o varietate de mărci, este cea mai mare industrie de alimente şi băuturi din America de Nord, fiind lider pe piaţă în diverse  alte ţări.

Cu o strategie  de marketing avansată pentru acea epocă, James Lewis Kraft era văzut ca un bărbat înaintea timpului său-caracteristică împărtăşită de alţi mari zeciuitori  din istorie.

Odată a povestit secretul prosperităţii sale: „Unica  investiţie pe care am făcut-o că am plătit dividentele consecvent crescător au fost banii pe care i-am dat Domnului.”

 

 

Deixe o seu comentário

Ou preencha o formulário abaixo.

O seu endereço de email não será publicado. Campos obrigatórios marcados com *